از اصولگرایان واقعی تا مدعیان اصولگرایی

وارده به یزدفردا»ناصر سلطانی :چندی پیش با مطالعه مطلبی در یکی از وبلاک های  نسبتا فعال و مدعی اصولگرایی در یکی از شهرهای استان یزد  که فعالیت .....و روند حرکتی آن بر مردم پوشیده نیست.

در فکر فرو رفتم که تا چه اندازه یک وبلاک  که مدعی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم یک شهر دارد می تواندبه بیراهه رود  و علی رغم حرکت خود در بیراهه خود را به عنوان یک مدعی اصولگرایی معرفی نماید.

در این مطلب که با عنوان و تیتری زیبا سعی داشت مفاهیم و القائات کاملا منفی خود را به خواننده خد منتقل نموده و در ابتدا به ضرورت حضور در انتخابات و اهمیت این حضوراشاره کرده بود ولی در ادامه نگارنده مسائلی مطرح کرده بود که بسی جای تامل برای مسئولین ، مردم و کاندیداها دارد.

نکته اول:در این مطلب ضمن حمایت تبلیغی از یک کاندیدا نگارنده سعی کرده بود تا با اطلاعات محدود و کم خود به شبهات علیه این کاندیدا پاسخ دهد و در نهایت به مسئولین هشدار و توصیه کرده بود که اگر کاندیدای مورد نظر نگارنده تائید نشود مشارکت کم خواهد شد!!! که این خود مصداق بارز تشویش اذهان عمومی است.

نکته دوم: در این مطلب نگارنده  محترم خود را نماینده همه مردم معرفی کرده و خواست خود را در قالب خواست مردم شهرستان  بیان نموده که این نیز خود جای سئوال دارد .

نکته سوم :در این مطلب که منتشر شده و بر روی وبلاک نیز قرار گرفته که قطعا بسیاری از افراد آن را مطالعه نموده اند با آبروی 2 کاندیدا بازی شده است و وضعیت صلاحیت آنها را به صورت آشکارا بیان نموده است و این در حالی است که مجموعه برگزار کننده انتخابات سعی داشته تا کاملا این وضعیت محرمانه و در پاکت کاملا در بسته تنها به خود شخص تحویل داده می شودتا خدایی ناکرده آبرویی از کسی نرود وتنها خود شخص کاندیدا می تواند آن را علنی کند در حالیکه نگارنده با صراحت تمام به عدم احراز صلاحیت آنها اشاره نموده است.

شاید این فرد ناشناخته از روی حس ناسیونالیستی با کاندیدای مورد نظر خود و عدم آگاهی این مطلب را نوشته و مشارکت مردم را در انتخابات مشروط دانسته باشد در حالی است که انتخابات و حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم بوده و آبروی نظام محسوب شده و بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در تمامی انتخابات بر حضور حداکثری مردم تاکید داشته اند.

نکته قابل تامل و اصلی اینجاست که کاندیدای مورد نظرنگارنده که مطلب صرفا جهت تبلیغ وی نوشته شده و ادعای اصولگرایی و ولایی بودن وی در مطلب به صراحت به آن اشاره شده کمترین واکنشی نسبت به این مطلب نشان نداده و اظهار نکرده که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این فرد نیست که مهم است بلکه آبروی نظام و انجام فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که از اهمیت ویژه ای برخور دار است و این کاندیدا که خود را ولایی می داند از مردم نخواسته که که چه باشد و چه نباشد باید حضور و مشارکت مردم در انتخابات حداکثری باشد.

اما نمی دانم این چه نوعی از ولایتمداری و پایبندی به نظام است که برخی تنها از آن دم می زنند و در عمل  کمترین التزامی به آن ندارند و آیا این است التزام عملی به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی !؟!مگر نه آن است که مقام معظم رهبری فرمودند ساکتین در مقابل ناحق خود نیز ناحق اند.

درپایان از خداوند متعال می خواهم که به مردم کشور عزیزمان این بصیرت را عطا فرماید تا حق را بشناسند و همچون همیشه منحرفین از راه راست  را از گردونه حذف نمایند تا نظام جمهوری اسلامی همچنان گامهای موفقیت خود را در سایه الطاف خداوند متعال ، عنایات امام زمان (عج) و هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری به سوی تعالی و پیشرفت محکم بردارد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا